Zamieszczone przez zepter00
zapiekajace się kierowniczki
Zwiń
X
-
Re: zapiekajace się kierowniczki
Zamieszczone przez pablokinahmam zamiar rozebrać turbine wyczyścić kierowniczki i posmarować smarem miedzianym jest odporny do 1100 stopni jak myślicie zda to egzamin czy zaszkodzisuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Gość
Zamieszczone przez piramidaobroty rzędu 3500-4000 powinny zrobić robote
Komentarz
-
Zamieszczone przez krzysiek13Z tego co pamiętam na forum passata jest świetny opis jak to zrobić.Jak widać na niżej przedstawionych fotkach że są ubytki na łopatkach cześci wylotowej, wynikiem czego mogło być przeładowywanie turbiny - czy jest sens czyścić ta turbinę z nagaru jaki powstał na korpusie części wylotowej i kierownicach czy regenerować turbinę gdzie koszt to ok. 800zł Dodam ze tu...
Powodzenia :wink:
Komentarz
-
-
widać było łopatki zapiekajace się na współpracujących elementah,powstał problem z zapieczonym śrubami i zerwanymi ale już zrobione nowe uwaga na przewód doprowadzający olej do turbo trzeba dwie 16 jedną dużo cieńsza gdyż ją ukręciłem go i w skodzie kosztuje 180jakby co posiadam kabel vag
Komentarz
-
-
chyba nie posmarowałeś tym sprayem miedzianym VNT?chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
-
nie nie smarowałem to było zapytanie i skorzystałem z oPISU na vw . Wyczyścilem w nafcie i papierem 600 potem 2000 i wszystko chodzi elegancko
[ Dodano: Czw 24 Mar, 11 22:21 ]
jeszcze jedno pytanie jak rozbieralem to było ostro zapieczone . Jak już puściło to wszystko wyleciało wszystko poskładałem ale jak grucha idzie w dół to kierowniczki mają być otwarte aby słabo dmuchało na turbine czy przymknietejakby co posiadam kabel vag
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pablokinahuwaga na przewód doprowadzający olej do turbo trzeba dwie 16
Zamieszczone przez pablokinahjak grucha idzie w dół to kierowniczki mają być otwarte aby słabo dmuchało na turbine czy przymkniete
pablokinah, jakie ciśnienie turbo pompuje po czyszczeniu i jak wstaje?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Też miałem podobny problem z kierowniczkami i od jakiś 20 tys km sobie z tym radze w oryginalny sposób. Na początku jak się zapiekły rozebrałem turbo, wyczyściłem i było dobrze, ale na jakieś 5 tys. Teraz co jakieś 4 tys km za pomocą strzykawki z wężykiem wlewam ok 5 ml oleju napędowego do grzybka egr(po uprzednim jego otwarciu robiąc podciśnienie ustami w wężyku, trzeba jeszcze ściągnąć wąż gumowy doprowadzający powietrze do egr). Następnie po kilku minutach odpalam silnik na jakieś 15 sekund żeby spaliny rozprowadziły ropę po łopatkach. Po kilku godzinach naciskając palcem na ramie mieszka wszystko chodzi jak nowe. I znów na kilka tys km jest dobrze. Oczywiście trzeba to robić na zimnym silniku. Jeśli ktoś twierdzi że zniszczy się katalizator od ropy to dodam że taka ilość ropy nawet do niego nie dotrze.
Komentarz
-
-
zapiecze się ropa w vnt i nie ruszysz nawet młotkiem dźwigni.
a i papierem ściernym nie czyści się vnt! z naszego doświadczenia wynika ze wyczyszczenie łopatek papierem pomaga zapiekaniu się vnt.chip-tuning edc-15/16/17 1,8Turbo - www.brk-tuning.pl
Hamownia obciążeniowa - Inowrocław
one quoter mile - 13,3 tdikiem.
promocja 1,9/2,0 tdi sprawdź na www.brk-tuning.pl
Komentarz
-
Komentarz